۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۹

فرماندار رضوانشهر:

برگزاری جشنواره گردو به توسعه گردشگری منطقه کمک می کند

برگزاری جشنواره گردو به توسعه گردشگری منطقه کمک می کند

رضوانشهر- فرماندار رضوانشهر گفت: برگزاری جشنواره گردو به توسعه اقتصادی و گردشگری منطقه کمک می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید نادر صفوی ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره برداشت گردو اظهار کرد: این جشنواره فرصتی مناسب برای معرفی محصولات محلی و تقویت روحیه همکاری در بین کشاورزان و اهالی منطقه است و همچنین می‌تواند به توسعه اقتصادی و گردشگری روستا کمک کند.

وی در ادامه به اهمیت برگزاری این جشنواره‌ها در معرفی و افزایش سطح آگاهی مردم در خصوص محصولات بومی و محلی و حمایت از تولید کنندگان محلی اشاره کرد و گفت: برگزاری این رویدادها نقش بسزایی در توسعه اقتصادی و معرفی فرهنگ بومی و محلی و بحث گردشگری در روستا و شهرستان دارد که می‌بایست با تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌ها از این فرصت و ظرفیت به نحو مطلوب بهره برد.

صفوی با اشاره به حضور مسئولین استانی و شهرستانی در این مراسم ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم بین ادارات شهرستان برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره، صورت گرفته و وظایف هریک از ادارات نیز مشخص شده است.

فرماندار رضوانشهر تصریح کرد: از جمله اهداف این جشنواره می‌توان به ایجاد شور و نشاط اجتماعی، معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منطقه، توسعه صنعت گردشگری و جذب سرمایه گذار و رونق اقتصادی منطقه است.

گفتنی است، نخستین جشنواره استانی برداشت گردو پنجشنبه ۲۶ مهر ماه در روستای ارده در بخش پره سر برگزار می‌شود.

کد خبر 6258186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha